WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DENIQUE.COM.PL

I. Warunki Ogólne

Właścicielem sklepu internetowego Denique.com.pl jest:
Helena Trojanowska Eltra Helena Trojanowska
Siedziba firmy mieści się na ul. Sibeliusa 14, 02-641 w Warszawie.
Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego działa od pon.- pt. w godz. 9-17.
Infolinie Sklepu znajdują się pod numerami telefonu: 503 43 43 44

Oferta sklepu

Prezentowana oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny znajdujące się stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Informacja o cenie transportu podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży. Do każdego wysyłanego zamówienia wystawiana jest specyfikacja sprzedaży: paragon fiskalny lub faktura VAT.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

Zamówienia

Zamówienia można składać:
– drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu denique.com.pl
– poprzez e-mail na adres: sklep@denique.com.pl
– telefonicznie pod numerami: 503 43 43 44

Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia. Sklep Denique.com.pl zobowiązuje się do udzielania szczegółowych informacji o etapach realizacji zamówienia Klienta drogą mailową lub telefoniczną.

Warunki Realizacji Zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się: czas skompletowania zamówienia, opcjonalnie czas przekazania środków płatniczych na konto Sprzedawcy, oraz czas dostawy (zależny od wyboru formy transportu przesyłki). Czas realizacji zamówienia, liczony od potwierdzenia złożonego zamówienia i/lub ewentualnego jego opłacenia do odbioru przesyłki przez Klienta, trwa zazwyczaj 2 dni robocze (dostawa InPost), 1-7 dni robocze (dostawa kurierem DPD). Nadawanie paczek za pośrednictwem kuriera odbywa się codziennie.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia lub znaczne wydłużenie czasu jego realizacji, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

Formy płatności

Uiszczenia należności za zamówienie Klient może dokonać:

– przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Numer rachunku:
Helena Trojanowska Eltra Helena Trojanowska
ul. Sibeliusa 14, 02-641 Warszawa
PL31 2490 0005 0000 4530 0001 0194

– gotówką przy odbiorze: w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub InPost.
– kartami płatniczymi i kredytowymi Visa i MasterCard poprzez system PayPal.
– szybkimi płatnościami za pośrednictwem systemu PayU
– bonami Sodexo, honorujemy bony: Premiowy, Podarunkowy, Kulturalno-Rekreacyjny oraz Travel&Beauty
– Voucherami Denique

Koszty dostawy

Przy zamówieniu powyżej 100 zł dostawa jest bezpłatna.

Zamówiony towar jest dostarczany na terenie całego kraju za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Klient zostaje obciążany kosztami dostawy (gdy wartość zamówienia nie przekracza 200 PLN) w wysokości odpowiednio:

Firma spedycyjna FEDEX:
– 13 zł  – przesyłka kurierska przedpłacona
– 15 zł –  przesyłka kurierska płatna przy odbiorze
Paczki są dostarczane w godzinach 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku. Sprzedawca przekazuje firmie kurierskiej numer telefonu klienta, w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres. Ze względu na godziny pracy firmy kurierskiej osobom pracującym sugerujemy podawanie adresu miejsca pracy.

Paczkomaty/InPost
– 13 zł  – przesyłka do paczkomatów przedpłacona
– 15 zł –  przesyłka do paczkomatów płatna przy odbiorze
Odbiór przesyłki z paczkomatów firmy Inpost. Lista paczkomatów dostępna jest na stronie sklepu w trakcie składania zamówienia.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.

Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z określonym czasem realizacji zamówienia Klient nie będzie w stanie odebrać paczki.

Odbiór zamówienia z Salonów Piękności sieci Denique.

Odbiór zamówienia z Salonów Piękności sieci Denique jest możliwa po wcześniejszym opłaceniu towaru (wpłatą na konto firmy bądź kartą kredytową za pośrednictwem systemu PayPal). Ceny produktów w sklepie internetowym różnią się od cen oferowanych w Salonach Piękności. Sklep Denique.com.pl prezentuje ofertę promocyjną dostępną jedynie w sprzedaży przez internet. Nie możliwości zakupu kosmetyków w Salonach w cenach „internetowych”.
Klient nie ponosi kosztów za dostarczenie zamówienia do  Salonu Denique na terenie Warszawy.

Odbiór zamówień sklepu internetowego możliwy jest w Warszawie, w salonie
Denique Mokotów ul. Sibeliusa 14, tel 22 409 25 30.

Klient otrzyma każdorazowo informację, od kiedy zamówiony towar jest dostępny do odbioru w wybranym salonie.

III. Reklamacja i zwrot towaru.

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, każdy zakupiony produkt podlega zwrotowi bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, na adres: Sklep Internetowy  Sibeliusa 14, 02-641 Warszawa lub drogą mailową na adres: sklep@denique.com.pl
Produkt należy odesłać z paragonem lu fakturą VAT. Zwracany produkt musi być kompletny (dotyczy to również opakowania) i nie może nosić śladów użytkowania. Rozpatrzenie i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Sprzedawca prosi Klienta o przekazanie drogą mailową danych rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności za towar. Firma nie zwraca należności za koszt  odesłania produktu celem reklamacji. Przesyłki reklamacyjne wysłane za pobraniem nie zostaną przyjęte.

W przypadku, gdy Klient otrzymał nieodpowiedni produkt w wyniku pomyłki leżącej po stronie Sprzedawcy sklep zobowiązuje się wymienić produkt na właściwy. Koszt wymiany pokrywa Sprzedawca. Po usunięciu oryginalnego opakowania, lub w sytuacji gdy produkt nosi ślady użytkowania Sprzedawca wymiany nie dokonuje.

IV. Ochrona Danych Osobowych

Rejestracja dokonana na stronie sklepu Denique.com.pl, złożenie zamówienia telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta lub mailowo, podając adres internetowy, jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na otrzymywanie drogą mailową informacji handlowych sklepu Denique.com.pl oraz pozostałych firmy współpracujących z sklepem internetowym przy tworzeniu ofert promocyjnych (m.in. Siecią Salonów Piękności Denique).

Dane osobowe są zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień oraz utrzymania konta użytkownika sklepu i umożliwienia tym samym Klientowi dokonywania zakupów bez konieczności ponownych rejestracji. Sklep Denique.com.pl zobowiązuje się do przechowywania i przetwarzania danych Klientów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182), jak również oświadcza, iż jakiekolwiek dane osobowe nie będą udostępniane osobom/podmiotom trzecim. Użytkownik sklepu ma pełne prawo do wglądu w swoje dane osobowe. Klientowi sklepu przysługuje prawo żądania zaprzestania wykorzystywania jego danych osobowych oraz usunięcia jego konta użytkownika z bazy danych sklepu Denique.com.pl

V. Wartość intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

VI. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

– Powyższy dokument wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 roku.

– Powyższy Regulamin może zostać zmieniony.

– Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.